Nyårsgåva

Orsakerna till att man inte längre vet hur man skall klä sig kan vara många men i stora drag handlar det om; att man börjar jobba igen efter barnledighet, att man gått upp eller ned i vikt och att passformen inte stämmer längre, att man har klättrat på karriärstegen och måste tänka på klädkoder, att man haft det motigt och tufft med hälsan eller att man helt enkelt tröttnat på kläder man köper och där prislappen fortfarande hänger kvar. Vilken orsaken än må vara så finns det en gemensam nämnare och det är att man vill ha en förändring och en garderob som fungerar över dygnets alla timmar.

Jag vill ge alla mina kunder som jag haft under 2011 en nystart inför det nya året. Boka in er man, fru, sambo, pojkvän, flickvän, mamma, pappa, syskon eller någon annan som ni känner väl på rådgivning i färg och/eller stil så får ni själva en halvtimmas uppdatering inför vårens nya färger och trender utan kostnad. Det enda kravet jag har är att ni inte är fler än två och att kommer tillsammans. Jag behöver er bokning senast den 31 januari 2012 men själva rådgivningen gör vi innan mars månads utgång. Jag kommer att ha öppet min studio under vissa helger för att också mina långväga kunder skall kunna ta del av mitt erbjudande.

Jag önskar er välkomna till min studio med denna bild från Omelettfoto.







Kommentera inlägget här: