Välkomna till min studio

Om jag skall vara helt ärlig så befinner jag mig nu för tiden hellre bakom än framför en kamera. Ibland efterfrågas ju bilder på mig i samband med mina föreläsningar. Det kom till en punkt när jag insåg att det var dags att göra slag i saken och skaffa mig lite proffsiga bilder. Jag kontaktade Carolin Freiholtz, som driver Omelettfoto.se, och som är en otroligt proffsig, kreativ och härlig fotograf att jobba tillsammans med. Efter en liten stund tillsammans med Carolin och hennes assistent Karin glömde jag till och med bort att det var jag som var fotomodellen! Bättre betyg kan man inte ge, eller hur. Som ni ser på hennes hemsida och på hennes blogg har hon ett varierande koncept och tack vare sina år i reklam-branschen har hon en bra utgångspunkt när hon fotograferar. 

   
   





Margaretha:

Så snygg studio.

Elisabeth:

Tack så mycket.

Carolin:

Att det blev så härliga och naturliga bilder beror på att modellen är helt underbar! KRAM!

Kommentera inlägget här: