Vilken skall bort?

Stormen har bedarrat och det lär "bara" blåsa kuling längs ostkusten och här hos oss är det bara ca 8 m/s. Visst känner man sig liten när naturen spänner sina muskler.

Jag har ofta med bilder ifrån Ralph Lauren i min blogg eftersom jag tycker om hans design, men denna bild som jag hittade i NK:s julmagasin har jag lite svårare för. Kavajen tycker jag är hur snygg som helst och skjortan kan jag mycket väl tänka mig men slipsen hade jag kanske inte valt. Däremot blir det för mycket med alla accessaorer i silver  tillsammans med kavajens emblem. Jag kom till att tänka på barnprogrammet "Fem myror är fler än fyra elefanter" där Brasse brukade fråga Magnus "vilken skall bort". Om ni tycker som jag "vilken accessoar skall då bort". Det skulle vara så kul att höra era åsikter och jag tar också tacksamt emot andra ämnen som ni vill läsa om här i min blogg. Tusen tack på förhand för era kommentarer.



Margaretha:

Jag tar bort två saker armbandet och slipsnålen

Lena:

Ett armband för mycket

Lena:

Ett armband för mycket

Kommentera inlägget här: