23 steg ifrån havet

Halloween i antågande så det är bäst att köpa hem lite godis idag när jag sticker hem ifrån kontoret. Dagarna i Malmö var väldigt trevliga och jag har knytit många nya affärskontakter. Bilderna ifrån VIP-kvällen lägger jag ut nästa vecka och då kommer ni att se hur trevligt det var.

Om några veckor blir det workshop för damer och herrar på Hotell Lysekil. Det kommer att bli en djupdykning i färg; egenfärger, klädfärger, hur man förstärker sin personlighet med färg, hur man klär fram sin siluett med passande färger, vad färger signalerar och mycket annat. Anmälan sker till min mailadress http://www.colorme.se/. Annonsen nedanför var införd i Lysekils-Posten i torsdags.
Vi erbjuder er världens vackraste utsikt, en mycket god lunch och en otroligt spännande dag med färg.

 

Margaretha:

Så kul det låter. Jag är i London annars hade anmält mig omgående. Kommer ni att ha fler workshops i Lysekil? Trevlig helg

Anonym:

Elisabeth:

Tack Margaretha för din kommentar. Det är inte helt otänkbart utan att vi kommer tillbaka till Lysekil igen. Just nu vet jag inte när men kanske i febr/mars. Önskar dig en trevlig Londonvistelse. Vänliga hälsningar Elisabeth

Kommentera inlägget här: