Wågat & Schöönt i Limhamn

För varje gång jag besöker Malmö desto mer förälskad blir jag i denna stad. I torsdags hade jag dessutom ett  uppdrag i Limhamn så då fick jag se en ny del av staden. Den mycket välsorterade och fina klädbutiken Wågat & Schöönt hade sin VIP-kväll med specialerbjudande och lotterier med fantastiskt fina priser. Som ni ser på bilden var den röda mattan på plats och lyktorna lyste välkomnande. Jag förstår att kunderna gärna återvänder till denna butik för här finns kläder som passar alla personligheter. Dessutom får kunderna god service av den trevliga och proffsiga personalen. Ett stort plus är att det också finns en snygg secondhandavdelning i butiken där flera kunder gjorde fantastiska fynd under kvällen. Jag hade fullt upp precis hela kvällen med att dela med mig av tips och råd om färger, stilar och passande mönster så timmarna försvann rasande fort.
Om ni inte känner till denna butik kan jag verkligen rekommendera er att göra ett besök hos
Britt & Marianne hos Wågat och Schöönt på Linnégatan 26 i Limhamn. Om jag inte missminner mig så tror jag butiken har 20-årsjubileum nästa år.
Till alla er som undrade över färg- och stilrådgivning så återkommer jag med information i slutet av nästa vecka. Ni får också gärna maila mig eller slå en signal.

 

Kommentera inlägget här: