VIP-kväll i dambutik

I dag sticker jag iväg till Malmö för möten med andra företagare men också för att jobba. Jag skall ge personliga tips till kunder under en VIP-kväll hos klädbutiken www.wagatochschoont.se. De har ett brett sortiment av snygga kläder. Strukturerad elegans för ett klassiskt och internationellt intryck, romantiskt med fina volanger och delikata detaljer eller naturligt för den som gillar plagg man kan röra sig i. Har för mig att man snart firar Mårten Gås i Skåne så jag anar att intresset för klänningar, toppar och kjolar kan vara stort. Eftersom jag tittat på butikens sortiment på nätet har jag redan fått några personliga favoriter och det skall bli spännande att se vem som kommer att välja något av dessa plagg. Kanske har jag med mig lite trevliga bilder ifrån Skåne så jag vet inte om detta blir sista inlägget för denna veckan.  

Margaretha:

Lycka till i Malmö!

Kommentera inlägget här: