Energikickar

När jag gick igenom min vintergarderob kunde jag konstatera att det är dags att byta ut min svarta fuskpälsjacka. Jag köpte den på rea för fem år sedan och har använt den mycket så det är inte så konstigt att den ser sliten och trist ut. Min cerisefärgad kappa från i våras som jag gillar väldigt mycket har inspirerat mig att satsa på en vinterkappa i färg. Det återstår att se om jag hittar något som är i en passande färg, som är varm utan att vara klumpig och i en lite längre modell vilket är skönt när man sätter sig i kalla bilar. 
Veckan som gått har varit bra arbetsmässigt sett och jag har kunnat skriva in tre nya jobb i oktober. Jag har också haft flera lovande telefonsamtal med kunder som jag hoppas skall resultera i några utbildningsdagar. Under helgen blir det hektist men roligt. Imorgon skall jag fika med min kusin här i Göteborg och detta ser jag verkligen fram emot. På eftermiddagen kör jag till Lysekil för att vara med på en trevlig tjejmiddag där jag skall medverka på ett eller annat sätt men det berättar jag om nästa vecka. På söndag är det mässan För Kvinnor - Av Kvinnor hos Sol och Sand. Har ni inget för er på söndag kom gärna och besök oss. Jag noterar att jag har fått många nya läsare vilket är jättekul - varmt välkomna. 
Må så gott och ha en riktigt trevlig helg.

Kommentera inlägget här: