You´ll never wear that again

Regnet öser ned hos oss i Göteborg. Eftersom min bloggsummering visar att jag har läsare över hela landet skulle det vara kul att veta hur vädret är i era trakter. Den som känner sig hågad för gärna dela med sig sina väderbilder här på bloggen. Välkomna att maila dina bilder till mig på [email protected]
 
Hittade en sida i en modetidning - tror det var King - som jag fotade och som jag vill föra vidare till er. Resna garderoben och stöd Stockholms Stadsmission
 
Det är faktiskt en hissnande och skrämmande information att det finns 220 miljoner oanvända kläder i våra svenska garderober. Temat You' ll never wear that again är verkligen värt att fundera över.
 
Om vi tar t.ex jeans som är ett plagg som nästan alla äger. Hur många par har ni hängande/liggande som ni inte använder? Själv har jag tre par som jag inte har använt på mycket länge. De skall jag genast skänka bort.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: