Brighton, Quebeck eller Dublin

Vilken färg är jag? Det är den absolut vanligaste frågan jag får. Vid det här laget har jag gjort så många rådgivningar i färg att det är någorlunda lätt att berätta vilken som är personens första karaktäristiska färggrupp. Men det finns också många som befinner sig mellan ett par färggrupper. Då får man vara kreativ och ta hänsyn till hennes eller hans personlighet för att det skall bli bra. Det viktigaste är dock inte "vilken färg är jag" utan att man sedan följer de färgval man fått. Ex om man har en varmare underton ser man utarbetad, trött och håglös ut i en färg som är kall.
Här är också två olika undertoner i de tre plaggen ifrån Gerry Weber. Vet du inte vilken som är din bästa får du gärna sända frågan till mig så skall jag ge dig ett färgtips.
 
Kommentera inlägget här: