Solsting

Igår gjorde jag ett inlägg som jag avslutade med Jag har verkligen uppskattat dessa veckor tillsammans med er. Detta kan ju kanske tolkas som om jag skulle sluta att blogga vilket inte alls är fallet. Jag har deltagit i en bloggutmaning med andra företagare då vi bloggat varje dag under 21 dagar. Igår var alltså det sista inlägget i denna utmaning. Det har varit mycket inspirerande och kul och så trevligt med alla nya kontakter som delat med sig av sina speciella kunskaper och tips. Jag har verkligen lärt mig mycket som jag kommer att ha nytta av.
Bloggar ni redan och vill bli bättre, har ni funderat på att börja blogga och har svårt att komma igång så kan jag verkligen rekommendera att gå med i denna bloggkurs.
Fördelen när man deltar i en kurs är också den feedback och alla kommentarer man får ifrån andra företag som deltager. När man sitter och skriver är man ganska ensam och utan kommentarer vet man inte vad läsarna tycker. Ingen skulle vara gladare än jag om ni fyller kommentarsfältet tankar och frågor om vad ni vill att min blogg skall innehålla. Vad är viktigt för just Dig? Vilka tips vill önskar just du? Kom ihåg att det finns inga dumma frågor.
Önskar er alla en riktigt härlig dag i det underbara försommarvädret.
 

 
Kommentera inlägget här: