Dr Zjivago

Fastän det är länge sedan minns jag än idag att jag blev mycket rörd när jag såg Dr Zjivago med Omar Sharif och Julie Christie. Det skulle därför vara mycket intressant att få se Dr Zjivago som musical. Huvudrollerna spelas av Christoper Wolter, Sanna Nielsen och Åsa Fång. När dessa tre var gäster i TV4 morgonprogram här om veckan bar Åsa en klänning som tilldrog mitt intresse. En lätt draperad omlottmodell är nämpligen ett mycket lämplig plagg för dem som önskar klä bort sin byst. Den är också passande för alla som anser sig ha lite väl breda axlar. Hennes halsband klädde hennes dekolltage på ett smakfullt sätt. 
Musicalen har premiär på Malmö Opera nu den 29 aug.
Tänk vad man kan hitta tips på kläder och accessaorer på alla möjliga ställen. Var brukar ni hitta er inspiration?
 
 
 
Kerstin Vickers:

Jag får inspiration från människor jag ser på stan, TV, tidningar, internet mm. Mitt problem uppstår när jag blivit inspirerad av någonting, för jag vet inte var jag kan hitta liknande kläder till mig själv ... (Skulle gärna ha en sådan blå klänning, (för jag tror att den är tillräckligt klar i färgen för mig) men var finns liknande?) Här i England tycker jag det är hart när omöjligt att hitta kläder, och hittar jag någonting, är det alldeles för kort för mig som är lång. :-( Kram Kerstin

Svar: Hej Kerstin och tack för din kommentar. Ja den blåa färgen och även modellen skulle vara helt perfekt för dina vackra egenfärger och fina figur. Jag skall kolla runt och se vad jag kan hitta och återkommer till dig. Trevlig helg! Kram / Elisabeth
Elisabeth Bövik

Kommentera inlägget här: