Elisabeth i Göteborg-Postens ekonomibilaga

Nedanstående artikel har blivit väldigt uppmärksammad och jag är tacksam och faktiskt också rörd över alla gillningar, delningar, kommentarer, mail, telefonsamtal och sms som jag fått sedan i söndags.Sådant värmer.
När jag fick frågan av journalisten Lotta Hoher om vilka som är min favoritplagg blev svaret mina skräddade mörkblå jeans och kavaj. När jag har rena föreläsningar klär jag mig helst i dräkt, klänning med tillhörande kavaj eller någon kostym. I denna typ av klassiskt enkla kläder i mina basfärger känner jag mig bekväm. När jag har workshop hos företage eller privata rådgivningar passar mina snygga jeans mycket bättre eftersom jag kanske behöver lägga mig ned på knä för att nåla upp längder på plagg. Det är betydligt svårare att röra sig obehindrat i en pennkjol eller en strukturerad klänning. Jag brukar ju tipsa andra att tänka igenom sin arbetsdag och välja kläder därefter och detta tips gäller lika mycket i mitt arbete.
Vill ni läsa artikeln i sin helhet fanns den införd i GP:s ekonomibilaga i söndags den 25 maj.
Vilka är just dina favoritplagg?
 
 
Åsa Bengtsson:

Fantastiskt roligt, Elisabet! Snyggt jobbat och välförtjänad publicitet!

Svar: Hej Åsa och tack så mycket för din kommentar. Trevlig helg
Elisabeth Bövik

Kommentera inlägget här: