Med eller utan kavaj!

För ett par dagar sedan hade jag Klarabesked.se Retorikkonsult som gästbloggare. Klara delade med sig många bra tips om vad man bör tänka på när man skall hålla en presentation eller föreläsning. Hon berättade också om vilken typ av plagg som hon föredrar att bära för att förstärka sitt budskap. Kavaj är t.ex ett plagg som hon inte väljer i första hand.
Jag har i motsatts till Klara inte några problem med att bära kavaj. Egentligen tycker jag väldigt bra om olika typer av kavajer men helst föredrar jag dem i mer skräddade material.
Välkomna tillbaka till min blogg nästa vecka då jag kommer att förklara närmare varför Klara ogillar kavaj medan jag tycker att det är ett bra plagg som är mycket använtbart vid många olika tillfällen. Visst är det härligt att vi alla tycker olika. Det skulle vara förfärligt trist om alla tyckte, tänkte och klädde sig helt lika, eller hur.
Med mig i kavaj under föreläsning i en skola önskar jag er alla en riktigt trevlig helg.
 
 
Kategori: Elisabeth Taggar: Kavaj. Skräddade. Material, Blogg. Färg- och stilkonsult. Colorme. Föreläsning. Presentation. Retorik. Retorikkonsult. Klarabesked. Gästbloggare.
Kommentera inlägget här: