Visst är Ralph fin i sin nya Barbourjacka!

I lördags hade vi snudd på snöstorm och jag fick ta fram snöskyffeln och skotta vår infart. Igår var det stilla, soligt och glittrande skare och min dotter och jag kunde fika utomhus. Idag är det störtregn och kuling. Det är minsann inte lätt att klä sig lämplig i detta ombytliga väder. Jag har länge funderat över att köpa en Barbourjacka i mörkbrunt eller marinblått men jag vill ha en modell som har en inrullad huva i kragen. När det blåser är det ju ingen större idé att försöka skydda sig med ett paraply så då vore det toppen med en huva.
För något år sedan fick jag en fråga ifrån en matte om vilken färg hon skulle köpa på hundhalsband. Hon mailade över ett foto på sin lilla snötnos och jag minns att jag svarade att hon skulle välja ett i chokladbrunt eller nougat.
Här ser  ni en kille som har valt exakt rätt färg och som är välklädd för en regnig dag som denna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kategori: Elisabeth Taggar: Barbour, hundjacka, mörkbrunt, marinblått. Välklädd för regn och rusk
Kommentera inlägget här: