Spännande före- och efterbilder ifrån vår "Gör om mig dag"

Förebilden fotade Frida ifrån Innerstaden Göteborg hemma i min trädgård. Efterbilderna tog jag hos Cinnamon, ett företag som satsar på snygga skor som också är bra för fötterna vilket jag tycker är ett toppenbra koncept. Jag älskar dessa kängor i fina pastellfärger. Cinnamon har också många snygga väskor i matchande färger och former. De härliga halsdukarna kommer ifrån MQ. I kommande inlägg kommer ni att få vara med när Cecilia hittar sina favoritplagg hos MQ på Kungsgatan.
Önskar er alla en fin första advent
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
STORARTAT!:

Åh, vilka snygga kängor! De blå står det mitt namn på!

Svar: Tack för din kommentar och visst är de supersnygga. Mina kängor får duga ännu en säsong men jag skulle också satsat på blått.
Elisabeth Bövik

Kommentera inlägget här: