Vinn en härlig "Gör om mig dag"

Teknikens värld är inte alltid den lättaste att förstå. Gårdagens inlägg gick inte se annat än på min blogg colorme.webblog.se. Jag gör ett tappert nytt försök idag för att ni skall få se vad som väntar den som vinner vår tävling.
Marianne Sörling som är verksamhetsansvarig för Innerstaden Göteborg fick under en dag vara med om en total makeover från topp till tå hos alla de fantastiska företag som vi besökte under dagen. När man vill skapa en personlig stil är det viktigt att veta vilka modeller, snitt, former, material, accessoarer och färger som är passande så därför smygstartade Marianne och jag i min studio för coachning i färg och stil några dagar innan.
Måndagen den 24 augusti var det dags för "Gör om mig dagen." Marianne fick en underbar ansiktsbehandling hos Life Long Clinic. Därefter följde ett besök hos Flexmassage för klassisk halvkroppsmassage innan det var dags att träffa skönhetsexperterna på Skönhetsfabriken för hårfärgning, makeup och manikyr. Många snygga nyheter till höstgarderoben hittade vi hos MQ och Cinnamon hade många fina matchande skor och boots. Den sista punkten på programmet var att prova ut nya glasögon hos Smarteyes. Det var en intensiv men också mycket rolig dag och resultatet kan ni se i Innerstadens bilaga som medföljde gårdagens Göteborgs-Post.
 
 
Kategori: Elisabeth, Färger, Tips; Taggar: #makeover #färger #stil #skönhet #ansiktsbehandling #massage #frisyr #makeup #manikyr #skor #shopping
Kommentera inlägget här: