Lyxig lördag och nya spännande uppdrag

Hoppas att ni njutit av en underbart vacker helg. Lördagen spenderade jag inomhus på Lyxlördag i grottan hos Hotell Carlia i Uddevalla. Det var en mässa om hälsa, skönhet, friskvård, kost, träning, inredning.Det var en skön mix av utställare och många intresserade besökare och jag knöt många nya spännande kontakter. Har jag inte helt fel så kommer jag att få några helt nya uppdrag i Uddevalla vad det lider och bokningarna kommer förhoppningsvis redan under denna vecka.
Färden från Uddevalla upp till Hamburgsund igenom ett Bohuslän där våren så smått börjat göra sitt intåg var naturligtvis helt underbar. På lärdagskvällen var jag tillsammans med min väninna och hennes familj på en trevlig fest där jag också träffade på flera gamla bekanta som jag inte sett på många år. Fastän min väninna och jag inte setts på ca fyra år och inte heller har så stor kontakt på sociala medier så var det precis som om vi setts igår när hon öppnade dörren. Sådan vänskap värdesätter jag mycket.
Idag har jag också fått ett fint uppdrag, nämligen att hjälpa en kvinna med färg och stil samt personal shopping så att hon kan hitta kläder som hon trivs i och som kommer att bli bra nyckelplagg i hennes garderob. Jag har också bokat in en affärslunch med en annan företagare i veckan så det händer mycket trevligt just nu.
OBS! Jag efterlyser också en fråga om jeans som jag fick ifrån en kvinna här på bloggen för ett litet tag sedan. Tekniken är helt underbar och helt hopplös. Hennes fråga och mitt svar att jag skulle återkomma har försvunnit. Hoppas du läser detta inlägg och återkommer till mig så att jag kan hjälpa dig med passande jeans till din figur.
Våren är äntligen här!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: