När in- och utsidan trivs med varandra inger vi förtroende

Det händer mycket positivt och kul i mitt liv just nu. Jag samarbetar sedan ett tag tillbaka med beteendevetaren Carina Fyrsten som också är coach och KBT-terapeut. Hon driver företaget Vialyx Personal- och ledarutveckling.
Tillsammans erbjuder vi föreläsningar och workshops där ni får kunskap och blir medvetna om vad som påverkar stilen. Vi delar också med oss verktyg för att du skall kunna förändra din stil.
Viktigt på vår agenda är att få spegla din insida i en passande utsida. När vi inte trivs med vår utsida påverkar det vårt kroppspråk på ett negativt sätt. När vår insida inte känner sig helt på topp påverkar det också vårt sätt att uppträda inför omgivningen. När insidan- och utsidan trivs med varandra får vi omgivningens förtroende vilket är viktigt i alla sammanhang i livet och speciellt viktigt i affärssammanhang.
Vår föreläsning på Wendelsberg den 5 april handlade om att bli medveten om vad det är som påverkar vår stil och hur vi skall tänka för att stärka vårt varumärke.
Förutom mina två företag som behöver min uppmärksamhet och mina insatser är jag inne i slutfasen på mina studier, i alla fall för denna gång. Det är inte mycket fritid och därför har tyvärr mitt bloggande kommit i kläm. Den sista tentan som handlar om 1800-talets dräkt- och interiörshistoria ligger i maj någon gång och sedan tar jag ledigt ifrån mina studier och då blir jag mer aktiv här på bloggen.
Jag har fått ett par frågor ifrån mina läsare som jag återkommer till nästa vecka.
Men i morgon bär det av till Uddevalla för deltagande i Lyxlördag på Hotell Carlia och jag hoppas att vi träffas där. Det är många intressanta företag som medverkar så det blir en spännande och trevlig lördag.
Sedan kör jag vidare norrut för att möta en väninnan till mig som jag känt sedan tonåren. Vi skall tillsammans hitta på något riktigt, riktigt kul som jag sett fram emot ända sedan hon ringde mig i januari. Nästa vecka kommer jag att berätta för er vad jag varit med om.
Tack för att ni följer mig på min blogg och på mitt instagramkonto elisabethbovik där jag delar med mig glimtar ifrån mitt arbete och min vardag.
Önskar er alla en riktigt soliga och skön helg för ljuset är viktigt för oss alla
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: