Idag har jag gjort 1300 inlägg på min blogg och dagens tema är smoking

Med detta inlägg inräknat har jag skrivit 1300 inlägg sedan min dotter fick mig att börja blogga för några år sedan. Kunde aldrig i min vildaste fantasi tänka mig att bloggen skulle komma att bli så betydelsefull för mitt företag som den visat sig vara. Genom att blogga har jag fått kunder och kommit i kontakt med många trevliga människor som jag annars inte skulle ha träffat.
 
Det är så lätt att bli hemmablind och därför är dagens tips att titta på garderoben med nya ögon. Nu i julklappstider är desstum plånboken tunnare än annars och då är det extra viktigt att använda kläder man redan har och gör dem lite mer festfina.
Till festligare tillfälle handlar det oftast om klänningar, kjolar, överdelar för oss kvinnor men det finns ju också andra alternativ som t.ex en smokingjacka eller varför inte din helt vanliga mörka kostym som du klär upp med snygga accessoarer. 
Matcha kavajen med en snygg blus och fluga/rosett eller med ett linne av ett exklusivare material som skapar ett snygg dekoltage med plats för ett häftigt halsband. Högklackat och glittrande clutch hör till. Den sista festliga touchen skapar du med makeup, en vällagd frisyr och fina målade naglar.
Detta blir mitt sista inlägg innan julaftonen. Men jag arbetar som vanligt i mellandagarna igen.
Önskar er alla en riktigt, God Jul och var rädda om er!
 
 
 Bildkälla: Pinterest
Kommentera inlägget här: