Behöver du bra tips när du skall shoppa kläder?

 

Är shopping INTE en av dina favoritsysselsättningar? Hittar du aldrig det du är ute efter, eller är mängden affärer och kläder nog för att göra dig utmattad redan innan du börjat?

Boka en shoppingrunda med mig eller med någon annan av mina kollegor utbildade hos Colour Me Beautiful.se och få professionell hjälp med att hitta just det du behöver!

Vid en personlig shoppingtur hjälper jag dig att hitta de plagg du är ute efter – i din färg, din stil och för just din kroppstyp. Din uppgift är att prova kläderna och bestämma dig för vad som känns bra. Inget letande eller velande, din imagekonsult vet vad som passar. Du slipper alla onödiga felköp.

Mina kontaktuppgifter hittar du på min hemsida www.colorme.se och alla mina kollegor runt om i landet hittar du här.

Önskar dig en härlig helg ifrån ett mycket blåsigt Göteborg

 
 
Kommentera inlägget här: