Byxguide i Aftonbladets Söndagsbilaga

I gårdagens (den 27 augusti 2017) Söndagsbilaga ifrån Aftonbladet delade jag med mig handfast tips om vad du bör tänka på när du skall köpa nya byxor.
Stort tack till alla mina snygga modeller samt till Modestugan och Jade Ask för att vi fick låna kläder och skor ifrån er. Det första och viktigaste är faktiskt när du skall köpa byxor är att du inte är stressad och tänker "men det här blir bra" utan att verkligen ha kollat dig själv i spegeln från alla håll. Det som ser perfekt ut framifrån kan nämligen se galet ut när du ser din egen baksida. Den som har en rak kroppsform kan många gånger ha en platt rumpa och då är det extra viktigt att kolla hur byxorna sitter baktill. Se bilden nedanför.
Vad tycker ni är svårt att shoppa? Hör av er till mig så skall jag gärna hjälpa er.
Önskar er alla en fin måndag och start på den nya arbetsvecka!
 
Kommentera inlägget här: