Hur ser ditt materiel ut?

 ️Att vara propert klädd och uppträda på en vänligt och lämpligt sätt gör skillnad vid alla viktiga möten.

Men lika viktigt är det material som du har med dig och lägger fram på bordet hos din eventuellt blivande arbetsgivare eller kund. Titta kritiskt på de böcker du skall göra anteckningar i, din penna och din väska. Har du ingen snygg väska låna en av någon vän. Ditt visitkort skall också vara kliniskt rent och inte ha några vikta hörn. Mitt tips är att inte förvara visitkort i en väska för väskans läder kan färga av sig.

HELHETSINTRYCKET ÄR VIKTIGT!
Allt du har med dig till din arbetsintervju eller kundbesök berättar om hur ordningsam du är. Att ha ordning och reda omkring omkring sig är goda egenskaper som inger förtroende.

Jag älskar mina fina anteckningsböcker som är handgjorda. I den med Nonsense skriver jag lite tankar, idéer, funderingar varav vissa faktiskt inte blir något annat än just nonsens. I den andra samlar jag FACTs. Jag är också mycket förtjust i min mugg Busy Bee. Böckerna, pennorna och muggen har jag shoppat ifrån GIFTSETTER.COM.
 
Min Fact-bok har jag naturligtvis med mig till Lysekil ikväll där jag kör andra kurstillfället i min Modeworkshop.
Önskar er alla en bra dag
Kommentera inlägget här: