Återblickar och framtidstro

I årets sista inlägg vill jag visa er bilder ifrån min omgivning. Jag är född vid havet på Bohus-Malmön, uppväxt vid havet i Hunnebostrand och Lysekil och bor sedan många år tillbaka vid havet i Fiskebäck. Havet är oerhört viktigt för mig för under mina promenader längs havskanten hittar jag inspiration och idéer men också styrka och kraft. För mig är havet och platserna i Bohuslän precis lika vackra om inte vackrare när bergen är frostiga eller vitklädda i vinterskrud och vintersolens bleka strålar speglar sig i den spröda havsisen.
 
Det gågna året har varit intenstivt på många olika sätt. Mina studier under höstterminen tillsammans med mina heltidsjobb har varit mycket intressant men också tidskrävande. Nu har jag nått halvvägs och nästa århundrade som står på agendan är 1700-talet med dess klädedräkt och interiör. Jag ser fram emot det nya året med stor tillförsikt och har redan två rådgivningar och personal shopping inbokade i januari.
Dessa bilder finns på mitt Instagramkonto under namnet elisabethbovik. Varmt välkomna att följa mig där jag nästan varje dag delar med mig glimtar ifrån mitt arbete och vardagsliv.
Till sist vill jag tacka er alla för att ni troget följt mig under året som gått.
Jag önskar er en trevlig nyårsafton och ett mycket Gott Nytt År!