As time goes by



Under ett år får man uppleva mycket både privat och arbetsmässigt. När det gäller den privata sidan är den största förändring för mig att vår dotter lämnade sitt flickrum i augusti och flyttade för att studera på annan ort. Det blev så tyst och tomt i början men när jag ser hur väl hon anpassat sig till sitt nya liv och hur bra hon trivs blir jag lycklig. När det gäller jobbet blir jag naturligtvis glad över att omsättningen gick uppåt även under detta år. Jag har också skrivit in flera uppdrag i januari och ett par i februari så det nya året börjar bra. 

Min blogg får fler besökare för varje dag vilket naturligtvis är riktigt inspirerande och det är inte utan att jag är lite nyfiken på vem mina läsare är. Därför var det extra spännande när en kvinna ifrån Karlstad, som följt min blogg ett år, bokade en rådgivning hos mig på sensommaren.

Till alla elever i olika skolor som jag haft på föreläsningar och workshop under året vill jag rikta ett särskilt tack. Det är så inspirerande och kul att få dela en arbetsdag med er och få veta att ni vill ha med mig när ni skall shoppa och att ni tycker att jag är grym! Med tanke på ålderskillnaden mellan er och mig är det den finaste komplimang jag kan få. Så här på årets sista dag delar jag med mig några av de kommentarer jag fått;
  • "Rådgivningen i färg gjorde mig medveten om vad jag skall välja inför nästa affärsmöte."
  • "Jag har lärt mig att olika klädfärger kan signalera olika undermeddelanden och detta kommer jag att tänka på nästa gång jag skall på kundbesök."
  • "Bra att du sa att man också måste trivas i sina kläder och att du berättade om passformer."
  • "Det bästa med dagen var att få en personlig färgcoachning som gav mig många bra färgtips. Elisabeth är en sådan person som jag gärna skulle vilja ha med mig när jag shoppar."
  • "Tack Elisabeth för en sprallig och härlig torsdag. Min timglasfigur samt romantiska stil har verkligen fått sig ett lyft på grund av vad du lärde ut. Tusen tack för härliga tips! Fortsätt att göra det du gör! Rock-on, du är grym!"
En hälsning och tack till alla kunder som jag haft på rådgivningar och workshop under året och naturligtvis också till mina gamla och nytillkomna läsare.

Jag önskar innerligt att ni alla skall få en fin nyårsafton och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Kommentera inlägget här: