Höjdpunkter under året

Nu återstår inte många dagar innan ett helt nytt år står framför porten. Varje år är som ett tomt dokument eller pannå som bara väntar på att fyllas med ord och färg och det är vi själva som är skribenter eller konstnärer. 
 
2012 har varit ett mycket bra år för mig och variationen mellan de uppdrag som jag haft är oerhört stor. Heldagarna med eleverna är oerhört inspirerande men det är lika spännande att komma till nya företag eller att öppna dörren för en kund som vill ha rådgivning i färg och/eller stil. Ett helt nytt koncept som tillkommit är att jag haft ett par "hemma hos uppdrag" dvs jag har rådgivning för en grupp i någon annans vardagsrum. Det enda som kan vara lite problematiskt vid den här mörkare årstiden är ljussättningen men det har fungerat riktigt bra. Några stilsamtal och jobb som konferencier i samband med modevisningar har jag också haft. Någon frågade mig hur många jag föreläst för på en gång och det tror jag ligger på cirka 250 personer.
 
Nästa år börjar redan den 2 januari med ett heldagsjobb för en ny klass igen och ett par veckor därefter har jag inbokade ytterligare två heldagar. Jag har också startat ett spännande samarbete med två kollegor till mig och tillsammans håller vi på att skissa på vårt nya koncept som jag återkommer till så snart dessa är i hamn.
 
Jag vill i detta sista inlägg sända ett tack till min dotter som fick mig att börja blogga för snart tre år sedan. Under dessa år har det blivit 610 inlägg dvs ungefär drygt 200 per år. Jag tackar också er läsare för utan er hade det heller inte blivit så många inlägg.
 
Tusen tack för att ni troget följt mig under året.
Lycka till med era arbeten och aktiviteter
och ett riktigt Gott Nytt År
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lollo:

Tack själv, det är alltid så trevligt att läsa din blogg och försöka ta till mig lite av dina tips.
Gott Nytt År.// Lollo

Svar: Tusen tack för din fina kommentar. Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År
Elisabeth Bövik

Kommentera inlägget här: