Cool as a cucumber

Visst är han elegant men jag saknar strumpor när han är så uppklädd. Det är en helt annan sak att gå utan sockor i fritidsbetonade skor som bärs till chinos, jeans eller shorts. Men vad tycker ni om hans val av skor?
Enligt kommentarerna på Men's fashion hub är kavajen och det mörka i slipsen svart men på min dator ser det ut som han bär en svartbrun kavaj. Ni som följer mig vet ju att jag nästan alltid rekommenderar mörkgrått och blått framför svart men svartbrunt är också en otroligt snygg färg.
Önskar er en trevlig helg som kommer att bli soliga och skön i alla fall fram till söndag här på västkusten.
 Bildkälla: Men's fashion hub
Kerstin Vickers:

Hej!
Jättesnyggt tycker jag, med den svarta (eller om det är en annan färg)kavajen och slipsen till vit skjorta och vita byxor! Jag håller med, att han borde ha strumpor på, för att 'hålla stilen'. Hela intrycket är 'understated' och då passar inte de skorna alls in i mitt tycke. I mitt tycke skulle det vara snyggare en mer stilren, svart ' brogue' istället.
Ha en fin helg!
Kram Kerstin

Svar: Hej Kerstin!Tack för din kommentar. Jag håller med dig till 100%. Trevlig helg till dig också.
Kram / Elisabeth
Elisabeth Bövik

Kommentera inlägget här: