Fem år och ettusenfyrtiotre inlägg!

Det är idag precis fem år sedan startade jag min blogg. Det var min dotter som inspirerade mig och sa att en blogg är ett bra  verktyg ur marknadsföringssynpunkt vilket jag nu efter fem år och 1043 inlägg verkligen kan bekräfta.
Hon hjälpte mig med allt det tekniska som ligger bakom ett inlägg. Jag minns att jag sa till henne att det här kommer jag aldrig att fixa! Det var marigt i början och jag gjorde massvis med fel. Inläggen blev inte som jag tänkte mig och ibland var jag nära att ge upp. Men min lust att skriva och min förhopping att bloggen skulle ge mig uppdrag och rådgivningar fick mig att alltid ta nya tag.
Funder ni över att börja blogga kan jag rekommendera er att kontakta Linda på Ekko Web Solutions. Jag har varit med i tre av hennes bloggutmaniningar och fått många värdefulla råd och tips.
Min dotter som vet hur viktigt det är i dagens läge att synas på sociala media startade också mitt Instagramkonto. Idag har jag två sidor. Den ena är av mer privat karaktär där jag delar med mig små glimtar ifrån mitt vardagsliv. Den andra sidan är för Bövik Marin AB.
För några dagar sedan hade jag Annika på Your Personal Web Voice som gästbloggare och henne kan ni kontakta om ni önskar bli en stjärna på Instagram.
Dagen till ära lägger jag ut mitt allra första inlägg. Denna kväll var också Lysekilsposten på plats och det blev en halvsida om mig i tidningen ett par dagar efteråt.
 
Kategori: Elisabeth Taggar: Colorme. Bloggutmaning. Instagram. Klädkoder. Formella sammanhang. Uppklädd. Välklädd. Trend. Anställningsintervju. Första intrycket.
STORARTAT!:

Gratulerar till jubileet! Ettusenfyrtiotre inlägg är imponerande många! Fortsätt fram mot ytterligare ettusenfyrtiotre!
En storartad kram till dig!

Svar: Hej Ann! Tack för ditt grattis. Jag börjar idag med det första i raden av nästan ettusenfyrtiotre:) Önskar dig en trevlig helg. Kram
Elisabeth Bövik

Linda:

Så härligt att läsa! Så kul att du inte gav upp utan fortsatte. Du gör ett super jobb med bloggen! Fortsätt så! Jag är så glad att du varit med i bloggutmaningen och jag fått möjlighet att lära känna dig och ditt företag bättre!

Svar: Hej Linda och tack för din fina feedback. Önskar dig en trevlig helg.
Elisabeth Bövik

Kommentera inlägget här: