SNYGGT SNITT, GOD PASSFORM OCH FEL FÄRG!

Alla ni som gått på mina workshops vet ju att vi delar med oss av våra felköp. Om denna kappa funnits kvar i dag hade jag naturligtvis visat även denna.

 


Fastän det är länge sedan vet jag att jag tyckte kappan var mycket snygg och provade den ett antal gånger i butiken. Minns också att jag fick den i gåva av mina föräldrar.
Lite spännande modell med mycket figurnära överdel och klockad nederdel och den slutade ungefär vid vaderna.
Men trots detta var det något som störde mig. Det var ju långt innan jag utbildat mig till färg- och stilkonsult så det var bara en misstanke angående färgen. Jag hade aldrig tidigare haft en liknande färg. Till saken hör att den bara fanns i denna varmbruna nyans. Någon egentlig grund för min misstanke hade jag inte just då. Sedan ca 16 år tillbaka vet jag bättre. Mina utbildningar i färg och stil gav mig så många spännande aha-upplevelser.

Vill ni också få många aha-upplevelser och era misstankar angående färger på kläder bekräftade så är ni så välkomna att anmäla er till någon av mina workshop:

Finn din stil!
Studieförbrundet Vuxenskolan i Lysekil 20-21 januari 2018.
Länk för anmälan: https://www.sv.se/…/vill-du-forandra-din-stil-farglara-st
 
Bli din egen stylist!
ABF Göteborg Bli din egen stylist 24-25 februari 2018.
Länk för anmälan kommer om ett par veckor.

Finn Din Stil
Studieförbundet Vuxenskolan Henån17-18 mars 2018.
Återkommer med länk i början av nästa år.

 

 

 
 
Kommentera inlägget här: