NU KÖR JAG "BLI DIN EGEN STYLIST" GÖTEBORG 21-22.10

Precis som i mina andra pågående workshops kommer ni att få många handfast råd, tips och god kunskap. Dagarna ägnar vi åt personliga färger, färgkombinationer, personlig stil, stilmixar, kroppsformer, proportioner, hösttrender etc. Naturligtvis testar vi också massor av bijouterier som är det enklaste och lättaste sätter att göra sina vardagslook mer festfin.
 
På min hemsida www.colorme.se kan ni läsa om mina föreläsningar och kurser under hösten.

Datum: Helgworkshop 21-22 oktober 2017
Tid: 10-16.00
Plats: Bövik Marin AB:s konferensrum
Adress: Hälleflundregatan 12 B Fiskebäck/Västra Frölunda (buss stannar strax utanför. parkeringsmöjligheterna är goda)
Pris: 925:- som betalas i förskott till bankgiro 5853-3357 (glöm inte att ange ditt namn och workshopsdatum på inbetalningen)
Antal: minimi 6 och max 8 personer. Kursen är öppen för både herrar och damer.
Senaste inbetalnings/anmälningsdatum den 6 okt 2017.

I priset ingår sallad, bröd, ost, vin och eftermiddagsfika,

Jag skulle vilja få kontakt med er innan vi träffas den 21 oktober för att berätta vad ni bör ta med er till vår workshop. Tack för att ni slår mig en signal 0708-377890 eller mailar mig på [email protected]. Är jag upptagen lämna gärna ett meddelande på mitt mobilsvar.

Önskar er en riktigt trevlig helg.

 
 
Kommentera inlägget här: