Finn din stil och bli din egen stylist!

 
Denna vackra kvinna, deltagare i två av mina kurser, sände mig denna bild och dessa fina rader.
 
”Jag vill bara tacka dig återigen för dina kurser. Det sitter kvar det du sagt och hjälper mig så mycket att jag nu köpt en rosa klänning och matchar den med färgen på blommorna i min kofta. Hade aldrig hänt innan din kurs.
 
Hon reser mycket i sitt arbete och hon håller också ofta föreläsningar. Hon behöver alltså kläder som är lätta att packa, lätta att matcha, som inte blir skrynkliga och som dessutom klär fram hennes gedigna kompetens på ett välklätt och personligt sätt.
 
Vill du också få massor av handfast tips om:
  • nya färger
  • en personlig och bekväm stil,
  • lära dig hur man matchar sina plagg,
  • hur man förstärker eller tonar ned sin stil
  • hur du klär fram din figur
  • storlek på accessoarer
  • hur man börjar bygga en bra basgarderob som fungerar veckans alla dagar?
 
Häng då med på vår Stilresa som startar i underbart fina Hunnebostrand 6-7 oktober. Följande helg 20-21 oktober är vi Henån 20-21 oktober 2018.Arrangör är Studieförbundet Lysekil.
Oktober avslutas med workshop 27-28 här i Göteborg. I Göteborg finns just nu endast en plats kvar. Arrangör ABF Göteborg.
 
Samtliga anmälningslänkarna finns på på min hemsida www.colorme.se.
Kommentera inlägget här: