På årets sista arbetsdag vill önska er alla ett riktigt gott nytt år!

Året som gått har varit intensivt men också spännande och oerhört lärorikt. I våras slutade min två terminer långa kurs i Dräkt- och interiörshistoria och det var faktiskt vemodigt.
 
Om allt går i lås så kommer jag att hålla föreläsning/utbildning i dräkthistoria under nästa termin vilket skulle vara väldigt kul eftersom jag verkligen brinner för detta ämne.
Jag har redan nu bokat in en workshop for en grupp kvinnor i börjav av april och jag vet att en annan workshop är på gång i månadsskiftet februari/mars. Modevisning med formella plagg kommer det också att bli i början på det nya året. Det är alltså många trevliga aktiviteter på gång.
Med bilderna i mitt kollage ifrån det gågna året vill jag tacka för att ni troget följt min blogg ännu ett år. Bilderna finns på mitt instagram konto och ni är välkomna att följa mig där under namnet elisabethbovik.
Ett riktigt härligt och framgångsrikt 2017 önskar jag er alla
Kramar / Elisabeth