På catwalken

SEB's kundkväll avslutades med en härlig modevisning. Våra snygga och proffsiga modeller visade kläder ifrån butiken LL 1903, skor och väskor ifrån Sko-Karlsson och smycken ifrån Lyckes Smycke & Present. Klädmärken; Morris, Samsö, Ajlajk, Custommade, Maison Scotch m. fl. Själv höll jag i mikrofonen och berättade kortfattat om modellernas plagg och vad man bör tänka på när det gäller säsongens färger och trender. Det fanns också andra fotografer i publiken så jag hoppas kunna visa er ännu fler bilder ifrån visningen så småningom.

När modevisningen var klar och applåderna tystnat var det dags för mig att inta scenen ensam för att ha ett Stilsamtal med de inbjudna gästerna. Att få stå på scenen i Oscars alldeles vid havet i mina gamla hemtrakter var en speciell känsla och upplevelse. Jag vill sända ett stort tack för alla fina och positiva kommentarer som jag fått i efterhand. Jag vill också tacka SEB i Lysekil för att jag fått uppdraget att ha en workshop med personalen och delta under denna härliga kundkväll.

När ni ser dessa bilder förstår ni att Lysekil inte enbart är en vacker stad vid Gullmarsfjorden utan också ett bra shoppingmål. Med alla dessa bilder önskar jag er en riktigt trevlig helg!






Kommentera inlägget här: