Ytterst obehaglig förmiddag

Idag har jag varit med om något obehagligt. Min sida på facebook stängdes helt plötsligt ned med meddelandet att någon haft tillgång till mitt konto. Efter att ha bytt alla uppgifter och gått igenom och bekräftat ett antal bilder på mina facebookvänner har jag kunnat öppna mitt konto igen. Jag vet fortfarande inte om någon verkligen lyckades med uppsåtet eller ej men har naturligtvis lagt in ett meddelande på min sida och berättat vad som hänt.
 
Är den manliga halsduken på väg tillbaka tror ni? Själv känner jag både si och så för denna trend. För att se skall se snyggt och inte slarvigt måste den täcka området under skjortan så att det inte blir någon glipa. Den klär också bätte en man som inte är för kraftig runt halsen. Dessutom tror jag att alla herrar som har svårt att bära slips inte heller kommer att gilla en halsduk. Det skulle vara riktigt kul att veta om vad ni anser om denna mode comeback och tack på förhand för era kommentarer.
 
 
 
Bildkälla: http://parisiangentleman.fr/2012/08/28/le-grand-retour-du-foulard-pour-les-hommes/
Kommentera inlägget här: