Santoni

Igår fick jag jobbat undan riktigt mycket pappersarbete här på kontoret, vilket alltid känns skönt. Jag är ingen pendant men när det börjar bli för mycket faktureringsunderlag, notiser, artiklar, tidningar mm på mitt skrivbord har jag svårt att koncentrera mig.
I eftermiddag väntar en grupp trevliga herrar på mig på sitt kontor inne i centrum. Vi skall ha en worskhop tillsammans och förutom en kort föreläsning skall de själva få jobba med sin personliga stil, olika klädkoder, färgval och passform. Jag kommer också att visa dessa bilder ifrån Santoni för att poängtera hur viktigt ett par välputsade skor är när det handlar om att vara välklädd. Dessutom håller skornas livslängd betydligt längre när de putsas och förvaras med skoblock.



Christina:

Snyggt!

Kommentera inlägget här: