Accessoar i marmor och silver!

Idag bär jag min vackra silverörhängen ifrån Myriamjabertjuwelery. Diametern är 18 mm vilket är helt perfekt för mig. Skulle ni vilja ha dessa örhängen i mindre storlek eller är det något annat i smyckesväg ni funderar över kontakta Myriam så kan hon berätta om hon har möjlighet att tillverka detta till er.
De flesta smycken är tillverkade i sterling silver (925). Men det händer också att hon använder finsilver (999) eftersom det är mjukare att arbeta med och speciellt födelaktigt när det gäller kanter på infattningar.
På bilden ovanför ser ni mina vackra örhängen som levererades i denna fina ask. Fotot nedanför visar ett halsband i marmor och silver som jag tycker är vackert och annorlunda. Marmor är ju en stor inredningstrend just nu men samtidigt är marmor och silver klassiskt och tidlöst så ett smycke i dessa material kan man alltid bära.
Det är snart konfirmations- och studenttider. Varför inte ge bort ett mycket personligt smycke ifrån Myriam till konfirmanden eller studenten.
 
 
Trevlig till till er alla!
 
Kategori: Elisabeth Taggar: Marmor, silver, tidlöst, klassikt, accessoar, inredning, silver sterling, finsilver, halsband, örhängen, armband, manschettknappar.
Kommentera inlägget här: