Ett enkelt sätt att förändra vårlooken!

Accessoarer är ett enkelt och lätt sätt att förändra en kavaj, kofta, topp eller klänning. Dominique Sachse visar 10 olika sätt att bära en scarf. Lite längre in i videon ser du hur hon knyter scarfsen som en nätt litet jacka som kan vara bra för finklänningen eller för stranden i sommar.
 
Anna:

Hej Elisabeth!
Saknar dina blogginlägg men förstår att du har fullt upp. Är fortfarande så glad för din färg- och stilrådgivning, har besparat mig mycket tid och pengar. Kom på en sak igår när jag tänkte ta min marinblå kavaj, att det skulle va så snyggt med en fräsch vit skjorta till. Jag avskyr att stryka o därför använder jag aldrig skjortor. Kan du rekommendera något som ser bra ut under kavajen och som är lätt att sköta. Eller vet du skjortor som inte behöver strykas o ändå är sköna att ha på sig?
Kram
Anna

Svar: Hej Anna!Tack för din fina kommentar. Ja det har varit oerhört mycket under de senaste månaderna så bloggandet har blivit lidande. I veckan kommer den sista tentan att läggas ut och när den är inlämnad så kommer jag att ha mer tid för min blogg.
Just nu vet jag ingen strykfri skjorta men jag undersöker och återkommer. Själv har jag en snygg skjorta ifrån Sand som jag köpte för ett par år sedan och den håller sig mycket slät utan strykning. Det är ju en dyrare skjorta men att den håller sig relativt skrynkelfri är en sak som jag uppskattar.
Titta in hos exempelvis Gillblads och se vad de har inne.
Må så gott
Kram
Elisabeth
Elisabeth Bövik

Kommentera inlägget här: