MEN VAD SKALL JAG HA PÅ MIG?

I takt med att inbjudningar till avslutnings-, glögg-, lucia-, jul- och nyårsfester duggar in väcks genast den eviga frågan "men vad skall jag ha på mig?"

Fastän garderoben rymmer massor av plagg känns den ändå plötsligt väldigt tom och ointressant.
Man vill ju heller inte komma i samma gamla klänning som man hade förra året!
Och alla andra är ju alltid så snygga och välklädda!
En av mina favoritklänningar har hängt med under många år. Det är bara accessoarerna som skiftar. Jag kan lova er att det inte är någon som tänker på att vare sig din eller min klänning inte är nyinköpt.
Välkomna till Mölnlyckes kulturhus den 30 november när jag talar om festkläder förr och nu och delar med mig tips hur du gör den gamla klänning festfin.
Studiefrämjandet bjuder på glögg och pepparkakor.
Anmäl er antingen på studieframjandet.se/goteborg eller till 031-192530.
Vi ses väl i Mölnlycka. I mellantiden önskar jag er
en riktigt härlg helg
 
Kommentera inlägget här: