STILWORKSHOPS I ALINGSÅS OCH HUNNEBOSTRAD

Det är oerhört inspirerande för mig som kursledare att se det intresse som det finns för färg, stil och form och naturligtvis också att få träffa alla underbara kvinnor.
 
  • Vässa din jobbstil, som vi kommer att köra till hösten i Lysekil via Studieförbundet, hoppas jag också kommer att locka våra herrar. Ni vill väl också ha en bra basgarderob som håller er välklädda såväl i jobbet som på fritiden? Ni vill väl också många handfasta råd och tips om hur ni enkelt och lätt växlar mellan det mer formella till en lite mer avslappnad stil på jobbet? Ni har säkert många frågor och funderingar om färgval? När måste man ha slips? Kan man ha bruna skor efter kl 18.00?
  • Bli din egen stylist hos ABF den 24-25 februari. Det finns 3 platser kvar. Anmälningslänk: http://www.abf.se/Distrikt-och-avdelningar/ABF-Goteborg/Kurser-och-studiecirklar/Design-inredning-tradgard/Bli-din-egen-stylist-Helgkurs-lordag-sondag-24-25-februari/ Häng med oss. Jag lovar er en färgglad och stilig helg med massor av tips men också massor av glädje och skratt.
NYHETER!
  • Finn din stil kan du nu också göra i Alingsås den 7-8 april. Regi Studiefrämjandet. Anmälningslänk http://www.studieframjandet.se/Kurs/alings%C3%A5s/Finn-din-stil/727022/
Nu är jag ju ute i extremt god tid men det skulle vara så kul att få köra vår workshop i Hunnebostrand där jag bodde många år.
  • Finn din stil kommer också till Hunnebostrand. Regi Studieförbundet Vuxenskolan Lysekil. Troligtvis helgen lörd den 22 sept eller både lörd-sönd 22-23 september. Återkommer med närmare information.
Av och till har jag också egna workshops i Fiskebäck. Söndagen den 11 mars finns det 1-2 platser kvar. Lördagen den 10 mars kör vi fortsättningkurs. Ni anmäler er direkt till mig via mail [email protected] eller till min mobil 0708-377890.
 
 
Kommentera inlägget här: