Hitta rätt färger som får dig att glittra

Färger är något som fascinerat mig så långt tillbaka jag kan minnas. Det var först efter min utbildning för ca 15 år som det gick upp för mig varför jag inte kände mig bekväm eller fin i vissa färger. Då fick jag också en bekräftelse på varför kontrastrika och kalla färgkombinationer fick mig att stråla lite extra. Det var många aha upplevelser under min första utbildning hos Colour Me Beautiful.
Artikeln hittar du i nr 10 2018 i Hemmet Journal.
 

Är du precis som våra modeller osäker på vilka färger som får dig att glittra när håret börjat anta en annan ton är du varmt välkommen till mig för en färguppdatering. Du kommer att förstå varför du inte klär i samma färger som när du var yngre, du får kunskap om dina nya färger och du får många tips om vilka färgkombinationer som kommer att ge dig en välklädd och snygg look.
Vill du jobba i grupp med färg, form och stil är du välkommen till min nästa workshop som äger rum i Alingsås den 7-8 april. Du kommer att få massor av handfasta tips och jag lovar dig att vi också har väldigt kul på våra workshop. Du anmäler dig här: http://www.studieframjandet.se/Kurs/alings%C3%A5s/Finn-din-stil/727022/
 
 
Kommentera inlägget här: